A programhoz csatlakozó startupok egyebek közt tesztelési és marketinglehetőségeket kapnak a Telenor-csoport 200 millió ügyfele és 1 millió nagyvállalati partnere körében. A 3 hónapos felkészítő program végén a csapatok kockázati tőkebefektetők és a Telenor mint befektető számára bemutathatják terméküket további anyagi támogatás, illetve a hazai és nemzetközi piacra való belépés reményében.

A kiválasztott projektek között található a Moow kerékpár kormányára szerelhető markolat, amely Bluetooth-kapcsolat révén értesíteni tudja a tulajdonost, valamint hang- és fényjelzést bocsájt ki, ha a kerékpárt valaki megpróbálja ellopni.

A Tickething, egy online piactér, amelyen koncertekre, színházi előadásokra és egyéb eseményekre szóló, feleslegessé vált jegyek cserélhetnek gazdát.

Az eSports Horizon egy olyan online szolgáltatás, amely amatőr játékosokból farag profikat, elismert eSportolók, oktatóvideók és személyre szabott tanácsok segítségével.

A KODA egy zeneoktatásra létrehozott digitális platform, amely a Kodály-módszert és annak tapasztalatait kívánja széles felhasználói körhöz eljuttatni korszerű digitális eszközökön.

A Zyntern a vállalati gyakornokok toborzását segítő online felület.

A verseny végeredményéről természetesen honlapunk is beszámol majd, bemutatva a győztes startupot.

(Forrás:telekomesit.hu, mti.hu/Fotó:telenor.hu)