INGYENES ÜZLETI TANÁCSADÓPONTOK AZ IDEI EVOLUTION KONFERENCIÁN
Az idei Evolution is több lesz mint egy konferencia. A kétnapos rendezvény idejére a szervezők ingyenes tanácsadópontokat létesítenek, ahol a résztvevők az elhangzott témákban tudnak tanácsokat kérni. A konferencia keretében két egyedülálló kutatás is bemutatkozik, valamint a rendezvény keretében a Magyar Reklámszövetség és társszervezetei bemutatják a 2016-os reklámtortát.
Idén lesz ötéves Magyarország egyik meghatározó kommunikációs és üzleti rendezvénye, amelyet március 1-2- án rendeznek meg. A szervezők a konferenciát előszeretettel nevezik edukációs workshopnak, ahol a magyar piac sajátosságaira fókuszáló esettanulmányok és gyakorlati példák révén igyekeznek megismertetni a digitális média és marketing szakmai és piaci területeit.
Az idei Evolution is több lesz, mint egy konferencia, ugyanis a szervezők a konferencia témáiban ingyenes tanácsadópontokat létesítenek a rendezvény idejére. A résztvevők ingyenesen kérhetnek tanácsot a különböző szakmai szervezetek és vállalatok képviselőitől a kétnapos rendezvény során elhangzott olyan témákban, mint az adwords, analitycs, árazás, HR, jog, kereskedelem, keresőmarketing, közöségi média, native, online marketing, online videó, performance marketing, programmatic, webáruház üzemeltetés.
Magyarország egyik független üzleti és kommunikációs eseménye kiemelten fontosnak tartja, hogy gyakorlati példákkal és a magyar sajátosságok figyelembevétel mutassa be a témákat. Ennek érdekében a Magyar Reklámszövetség és társszervezetei a rendezvényen mutatják be a 2016-os reklámtorta számait, majd ezt követően a konferencia keretében a „Reklám 2017 - Meddig éri meg a célcsoportot darabolni? Állítsuk be az alsó és felső fordulópontokat.” című egész napos szekció keretében a reklámköltés számok mögötti tendenciákat, hatásokat részleteiben is megvitatják előadások és kerekasztal-beszélgetések keretében. Emellett a konferencia programjának keretében sor kerül két további kutatás bemutatására is.
Egyik az NRC közreműködésével egy olyan kutatás kerül terítékre, ami a médiafogyasztók megkérdezésével a jelenlegi médiatípusok használatának jellemzőire keresi választ. A másik nagy kutatás a performance és a branding kapcsolatát vizsgálja – azt, hogy a performance hirdetésekben, hogyan jelenik meg a márka. Ezt a MITTE Communications és az Addict Interactive képviselői mutatják be a résztvevőknek.
Az idei rendezvényen három nagyon sikeres ember - Balog Levente a Szentkirályi volt tulajdonosa mostani vezérigazgatója, Jákob Zoltán ingatlanfejlesztő és Mészáros Csaba az EvoPro elektromos buszok tulajdonosa – történetéből is inspirálódhatnak a résztvevők. Ők többek között arról fognak beszélni, hogy önerőből, hogyan sikerült felépíteni cégüket, saját magukat, és hogyan, milyen elgondolások mentén kommunikálnak a médiában.
A szervezők az érdekes programkínálat mellett a résztvevők kényelmére is nagy hangsúlyt fektetnek. Idén is elérhető az Evolution konferencia hivatalos alkalmazása, amelyben mindenki saját maga személyre szólóan tudja összeállítani a programját. Az esemény résztvevői emellett egy 150 oldalas, kizárólag a konferencia látogatói számára készített prémium interjú kötettel is gazdagabbak lesznek, amely a konferencia előadóival készített interjúkat tartalmazza. A szakmai témák fogyasztása mellett a látogatók mindkét nap svédasztalos kiszolgálásban részesülnek. A konferencia részletes programja az alábbi linken érhető el az Evolution honlapján.
(Forrás:telekomesit.hu, mti/Fotó:mti)