600 ezer darab akciós termékből válogathatnak az eMAG.hu weboldalára látogatók, termékenként akár 70%-ot is megtakaríthatnak. A Similarweb1 legfrissebb látogatottsági adatai alapján, ami az elmúlt hat hónapot vizsgálta, az eMAG vált az elsőszámú szereplővé a webáruházak piacán, mivel több látogatást regisztráltak az eMAG-hu oldalon, mint a második és a harmadik helyezettnél összesen. Éppen ezért, illetve a Black Friday alkalmából az eMAG minden eddiginél nagyobbra duzzasztotta raktárkészleteit és logisztikai kapacitását a magyar piacon.
A Black Friday meghonosításában kiemelt szerepet vállaló eMAG idén is rekorddöntésre készül az év legfontosabb vásárlási akciója kapcsán, ezért november 24-én már 600 000 akciós termék várja majd a látogatókat. Az eMAG célja 2017-ben is az, hogy a vásárlók kiemelkedően kényelmes élményben részesüljenek sorban állás és idegeskedés nélkül.
A logisztikai partnerek száma és a raktár mérete is bővült a korábbi évekhez képest, az eMAG számos újítással várja a karácsonyi vásárlószezont klasszikusan megnyitó Black Friday-t. A készülődéssel kapcsolatban Catalin Dit, az eMAG hazai ügyvezetője azt mondta: „idén is a vásárlók igényeit tartottuk szem előtt, szakmai tapasztalatunk révén hónapok óta készülünk a nagy napra, hogy november 24-re minden készen álljon, ügyfeleink pedig a legmagasabb színvonalú kiszolgálásban részesüljenek.
Mobilalkalmazásunk már tavaly is nagyon népszerű volt többek között a „Fizetés 1 kattintással” vásárlási lehetőségnek köszönhetően (a bankkártya adatai elmenthetők, így lényegesen könnyebben és gyorsabban vihető végig a vásárlási folyamat), idénre pedig további fejlesztéseket hajtottunk végre rajta, hogy még kényelmesebbé tegyük a vásárlók életét.”
A tavaly 2,1 millió látogatót vonzó Black Friday idén még komolyabb erőpróbát jelent majd az eMAG-nak, hiszen a várakozások szerint ezen az egyetlen napon a 3 milliót is átlépheti a látogatások száma – a vállalat azonban erre is felkészült. „A korábbi évek tapasztalatai alapján úgy fejlesztettük tovább folyamatainkat és az üllői raktárbázisunkat is, hogy megfeleljünk a változó ügyféligényeknek, elvárásoknak. Munkatársaink három műszakban, a hét minden napján azon dolgoznak, hogy vásárlóink idén is elégedettek legyenek” – nyilatkozta Tóth József, az eMAG.hu operációs vezetője.
Az eseményre való felkészülés nemcsak a raktárkapacitás fizikai növelését, hanem a cégen belüli logisztikai folyamatok fejlesztését is magában foglalja annak érdekében, hogy a Black Friday napján történő vásárlások feldolgozása és kiküldése gördülékeny legyen. Emellett, a partner futárcégekkel szoros együttműködésben megvalósuló külső logisztikai kapacitásokra vonatkozó fejlesztések is részét képezik az előkészületeknek.