A VODAFONE MAGYARORSZÁG LEHETŐVÉ TESZI A TÁVMUNKÁT A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATON
A közleményben rámutatnak arra, hogy a koronavírus-járvány világszerte munkavállalók millióit kényszerítette otthoni munkavégzésre, a Vodafone Magyarország fővárosi irodáiban a teljes munkatársi állománya számára március közepén elrendelte az otthoni munkavégzést, ami nem okozott fennakadást a vállalatnál, hiszen ügymenetükben a home office évek óta napi rutint jelent.
A július elejétől kezdődő szakaszban a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók 50 százalékának lesz elérhető a folyamatos otthoni munkavégzés, amit a szolgáltató a későbbiekben szeretne bővíteni. Hozzáteszik, hogy a járvány mellett a dolgozói igények is indokolták az ügyfélszolgálati munkarend átalakítását, egy felmérés szerint a munkatársak közel háromnegyede hosszú távon is élne a távmunka lehetőségével.
A társaság szerint a távmunka a dolgozónak és a munkáltatónak is előnyös: a munkatársak időt és pénzt spórolnak a munkahelyre történő utazás kiesésével, a cég számára pedig az irodába járás megszűnésével lehetőség nyílik olyan munkavállalók bevonzására, akiknek ez korábban problémát jelentett. Emellett a távmunka optimalizálja az irodahely kihasználtságát.
(Forrás:telekomesit.hu, mti/Fotó:mti, pixabay)